zondag 23 september 2007

Re-Design

Ik dacht laat ik maar eens beginnen met een weblog aanmaken, aangezien het voor school moet en ik nog geen weblog heb gemaakt.
Ik zal dan alles wat ik tot nu toe heb gemaakt(wat ik niet precies op datum weet) neerzetten.

Ik ben begonnen met de schetsen maken voor Re-Design. Ik heb inmiddels al aardig wat schetsen op papier gezet. ik heb zo'n 15 schetsen uitgewerpt in photoshop, daarnaast heb ik drie Colour-match opdrachten gemaakt, waarvan een op mijn ipernity staat, en een dvd cover.

Ik heb naast al deze dingen vandaag nog informatie opgezocht voor de groepspresentatie over samsung, hopelijk is het genoeg en hebben we er wat aan. Ik heb ook nog de rest van mijn schetsen uitgewerkt in photoshop, namelijk van het onderdeel 'Typografie' en 'Vorm en Structuur'.

Ik begin nu aan mijn LeaLea schema rond te laten gaan, hij is al voor de helft vol.

Geen opmerkingen: